אתגר מתמטי: מצא את הפעולות הנכונות כדי להגיע לתוצאה של 24

Hila Peretz

אתה זוכר את החידות שגרמו לנו לחלום בהקיץ שעות בבית הספר? האתגרים החשבוניים הקטנים האלה שנראו כמעט קסומים ברגע שנפתרו? ובכן, החדשות הטובות הן שהם מצאו מגרש משחקים חדש: רשתות חברתיות! שם, בין הממים וה-GIF, מתחבאים חידות מתמטיקה שמעוררים מחדש את האהבה שלנו למספרים. האתגר של היום? משוואה שנראית פשוטה, אבל מסתירה היטב את המשחק שלה אז, אנחנו צוללים לתוך עולם שבו מספרים מפלרטטים עם סמלים כדי לכתוב סיפור שהתוצאה שלו היא המספר 24. מוכנים לחמם את המוח שלכם?

הקסם של המספרים

משחקי פאזל הם דרך מצוינת להעביר את הזמן, אבל יש להם גם את היתרון של חיזוק המוח שלנו. ובין סוגי האתגרים השונים שניתן להיתקל בהם באינטרנט, חידון מתמטיקה מוערכים במיוחד. הם מאלצים אותנו לחפש את הזיכרון שלנו בחיפוש אחר הנוסחאות והתהליכים הללו שנלמדו בעבר. וכשנמצא את הפתרון, איזה סיפוק! אנחנו פשוט מרגישים בהירים יותר, וההערכה העצמית שלנו עולה.

אתגר לכולם

נכון שבפעמים הראשונות, חידות אלו עשויות להיראות קשות. עם זאת, עם קצת תרגול, בסופו של דבר תוכל להבין את זה ולפתור את שלל האתגרים הללו תוך זמן קצר. הטריק? קחו את הזמן לנתח את התמונה, הסתכלו מקרוב על המספרים ותבינו מה מבקשים מכם. הסוד הוא בריכוז ובשיטה. אל תמהר, תן לעצמך רגע של שקט ושלווה והשתמש בהיגיון שלך כדי להשלים את המבחן. צאו להרפתקה אינטלקטואלית זו!

מוכן, מוכן, חשב!

כדי להתגבר על חידת היום שלנו, אתה צריך לחזור ליסודות האלגברה. יש לפניך מטרה, המספר 24, ואלמנטים להשגתה: שתי 3 ושתי 8 אבל עכשיו, האופרטורים לקחו את המשיק. זה תלוי בך לשחק והכנס את הסמלים המתאימים לחשוף את הפתרון. יש המעדיפים לקפוץ לראש ולעשות את החישובים בראש, בעוד שאחרים מעדיפים להעלות את מחשבותיהם על הנייר. ויש כאלה שמעדיפים את הוודאות שהטכנולוגיה מספקת, על ידי אמון במחשבון שלהם. אבל לא משנה השיטה שלך, המטרה היא למצוא את השילוב הנכון.

והפתרון הוא…

הדרך לפתרון יכולה להיות מפותלת. צריך לדעת ללהטט בין סוגריים ולבצע חישובים ראשוניים לפני שתוכלו לשמוח בתוצאה המיוחלת. אל תתנו למספרים עשרוניים לבלבל אתכם, שמרו על קור רוח וסמכו על ההיגיון שלכם: 8/[3 – (8/3)] = 24, במילים אחרות, 8/(1/3) = 24. זה היה המפתח לחידה. אז, האם הצלחת לפתור את התעלומה הדיגיטלית הזו?

בית » טרנדים » אתגר מתמטי: מצא את הפעולות הנכונות כדי להגיע לתוצאה של 24